Internetový obchod www.mojepuzzle.cz je autorizovaným prodejcem všech produktů, které nabízí na svých stránkách. Na zboží je poskytována záruka dle platných legislativních předpisů.
Objednání zboží
Odesláním objednávky zákazník potvrzuje souhlas s těmito obchodními podmínkami. Po odeslání objednáky bude zákazníkovi odesláno potvrzení o jejím přijetí. Zákazník může být rovněž kontaktován ohledně potvrzení objednávky telefonicky či elektronickou poštou.
Způsob platby
Dobírka
Doprava a dodání zboží
Zboží je v naprosté většině případů k dispozici skladem. Je tedy expedováno nejpozději během 48 pracovních hodin po obdržení objednávky. Ve výjimečných případech, kdy objednané zboží skladem není, bude zákazník neprodleně informován a dostane možnost objednávku bez jakýchkoliv sankcí zrušit.
Zboží je odesláno balíkem České pošty.
K objednávce bude přiúčtováno dopravné ve výši 99 Kč.
Při objednávce nad 2500 Kč za Vás veškeré náklady na dopravu hradíme my.
Storno objednávky
Storno objednávky ze strany nakupujícího
Objednávku lze stornovat jak telefonicky, tak e-mailem, pokud nedošlo k expedici zboží. V případě, že bude objednávka stornována později, má náš e-shop nárok na náhradu nákladů spojených s expedicí zboží.
Storno objednávky ze strany prodávajícího
V případě, že se zboží, které zákazník objednal v našem internetovém obchodě, přestane vyrábět či dodávat na český trh, objednávka bude stornována a zákazník bude neprodleně informován.
Odstoupení od kupní smlouvy – vrácení zboží
Zákazník má právo odstoupit od kupní smlouvy (objednávky) do 14 dní od obdržení zboží.
Zboží nelze vracet v případě, že je kupujícím podnikatel.
Zboží nesmí být žádným způsobem poškozené ani nést známky užívání. Musí být kompletní a v originálním obalu. Spolu se zbožím musí být zaslán zpět i originál daňového dokladu. Zasílané zboží musí být pojištěno a nesmí být posláno jako dobírka. Dobírky nebudou akceptovány. Posléze bude zákazníkovi převedena na účet částka, která bude snížena o poštovné, popř. ostatní náklady spojené především s expedicí.
Kupující je povinen při převzetí zboží od přepravce zkontrolovat nepoškozenost zásilky. Případné poškození zboží během přepravy je kupující povinen reklamovat u přepravce a neprodleně o něm informovat i prodávajícího.
Reklamace
Reklamace se řídí zákonem č. 40/1964 Sb., Občanského zákoníku. V případě, že kupující při převzetí zboží zjistí závadu, musí detaily písemně sdělit našemu obchodu, nejpozději do tří dnů. Reklamace bude vyřízena do 30 dní.
Zboží nelze reklamovat pokud bylo neodborně opravováno či používáno v rozporu s návodem.
Případné spory mezi zákazníkem a naším obchodem je možné řešit i mimosoudně přes Českou obchodní inspekci (www.coi.cz).
Ochrana osobních dat
Provozovatel internetového obchodu www.mojepuzzle.cz se zavazuje, že data získaná od zákazníků neposkytne třetí osobě.
Odpovědnost za správnost údajů
Některé části obsahu na našich internetových stránkách jsou převzaty od smluvních partnerů. Z tohoto důvodu nemůže náš internetový obchod žádným způsobem zaručit, že se zde neobjeví žádné věcné, technické či tiskopisné chyby. Www.mojepuzzle.cz tudíž nenese odpovědnost za případné škody vzniklé na základě informací použitých na našich internetových stránkách.
|